Lagi Penipuan BN - wanita yang keluar PKR tiada jawatan

Penafian dari PKR Bagan Serai.

Sejak PRK Hulu Selangor ini bemula, bermacam2 penipuan UMNO/BN dibongkar.

1. Muhyiddin mnyatakan calon BN akan dipilih dari kalangan anak tempatan,tapi akhirnya menjadikan Kamalanthan sbg calon yang sebenarnya org luar Hulu selangor.


2. Blogger UMNO menyebarkan gambar Zaid (calon PKR) yang sedang minum arak dan juga sedang memegang sebotol wine. Tetapi, fitnah itu terjawab bila dapat dibuktikan bahawa gambar itu sebenarnya gambar superimpose.


3. sebelum ini Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Nazri Aziz menyatakan kepada media bahawa kerajaan menggunakan khidmat APCO untuk membantu NAjib untuk berjumpa Obama. Namun hari ini (20/4) Nazri menyatakan bahawa pertemuan Najib-Obama itu tiada kaitan dengan APCO (ejen yahudi).
ikuti link di bawah:
http://themalaysianinsider.com/index.php/malaysia/60617

4. hari ini 2 'orang kuat Wanita PKR Perak' didakwa keluar parti. Namun, PKR Bagan Serai menafikan wanita yang keluar tersebut mempunyai jawatan dalam Cabang tersebut.

ini adalah penafian PKR Bagan serai:

Salah seorang yang mendakwa keluar dari PKR di Perak hari ini iaitu Roshanita Mohd Basir yang mendakwa dia adalah Timbalan Ketua Wanita PKR Cabang Bagan Serai sebenarnya tidak memegang apa- apa jawatan dalam organisasi Wanita PKR Cabang Bagan Serai. Demikian satu penafian yang dikeluarkan oleh Ketua PKR Cabang Bagan Serai, Sdr. Md. Nasib bin Rahim.

Kenyataan itu menjelaskan bahawa pada satu masa memang betul Roshanita pernah datang dan menawarkan diri untuk memangku jawatan Timbalan Ketua Wanita PKR Cabang Bagan Serai tetapi kami sebagai Pimpinan Cabang sudah tahu bahawa perempuan ini merupakan proksi UMNO dan Pimpinan Cabang tidak pernah memberikan apa-apa jawatan dalam parti atau organisai wanita cabang.

"Hanya dia sendiri yang cakap dia ini Timbalan Ketua Wanita PKR Cabang Bagan Serai.Hairan macamana dia ini letak jawatan sedangkan tiada apa -apa jawatan yang pernah di sandang oleh perempuan ini?" Jelasnya.

baca berita di bawah:

Lebih ramai pemimpin Parti Keadilan Rakyat (PKR) berpaling tadah dan mengumumkan tindakan mereka keluar parti itu dan menyertai UMNO berkuat kuasa serta-merta.

Kali ini giliran pemimpin wanita Perak yang terdiri daripada Ketua Penerangan Wanita, Soraya Sulaiman dan Timbalan Ketua Wanita PKR Bahagian Bagan Serai, Roshanita Mohd. Basir.

Soraya, yang juga Ketua Wanita PKR Tanjong Malim dan Roshanita membuat pengumuman itu di Rumah Wanita Umno Perak di Hulu Selangor yang terletak di Kampung Masjid Sungai Selisik.

Kedua-dua mereka menjelaskan tindakan itu didorong oleh rasa tidak puas dengan kepincangan pentadbiran parti selain tidak dapat menerima kepemimpinan Datuk Seri Anwar Ibrahim, yang menentukan hala tuju parti secara bersendirian.

Turut keluar parti ialah suami Roshanita, Saghazali Abdul Kadir.Majlis pengumuman itu turut disertai oleh Ketua Penerangan Umno Datuk Ahmad Maslan.

http://www.malaysiakini.com/news/129699





Tiada ulasan: